دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فناوری و دولت آینده (۲۵)؛

رفع موانع اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان در دولت چهاردهم

رفع موانع اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان در دولت چهاردهم
یک فعال دانش‌بنیان گفت: انتظار ما از دولت آینده اجرای کامل قانون جهش تولید دانش‌بنیان است؛ چراکه مسیر پیشرفت کشور از دانش‌بنیانی می‌گذرد.
کد خبر : 920571

سعید سالار طایفه مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره انتظار اکوسیستم فناوری از رئیس جمهور آینده گفت: متاسفانه در چند ماه اخیر ما رئیس جمهور شهید کشور را از دست دادیم، اما این امر نباید موجب خلل در خدمتگزاری به مردم شود. 

خدمتگزاری رئیس جمهور به اکوسیستم فناوری 

وی بیان کرد: اگر مسئولان بخواهند برای خدمت به مردم کار کنند باید تا آخرین روز از روز کاری خود این وظیفه را انجام دهند نه اینکه با توجه به فضای انتخاباتی کشور از وظایف اصلی خود دور شوند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: متاسفانه در کشور ما برنامه‌ها و اهداف‌های تعیین شده برای رشد و پیشرفت کشور با تغییر رئیس جمهور، تغییر پیدا می‌کند، این امر به ویژه در حوزه اقتصاد بسیار مخرب است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بحث دانش‌بنیان‌ها در چندین دولت مورد توجه قرار گرفته است، افزود: امیدوارم بحث حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از محصولات دانش‌بنیان و توسعه بازار‌های داخلی و خارجی دانش‌بنیان‌ها در همه دولت‌های پیشرو کشور مورد توجه قرار گیرد.

سالار طایفه با بیان اینکه خوشبختانه قانون جهش تولید دانش‌بنیان در کشور تصویب شده و در حال اجرا است افزود: انتظار می‌رود که اجرای این قانون در دولت آینده نیز ادامه پیدا کند، چرا که مبحث دانش‌بنیانی و حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان در کشور تازه به قوت خود رسیده و دستگاه‌های اجرایی نسبت به حمایت و اجرای قوانین مرتبط با آن مصمم‌تر شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته